فقط اس ام اس و جوک

اس ام اس عاشقانه,خنده دار,آموزنده,سرکاری,مناسبتی

فقط اس ام اس و جوک

اس ام اس عاشقانه,خنده دار,آموزنده,سرکاری,مناسبتی

اس ام اس خنده دار - اس ام اس سرکاری 11



بابا لامصبا همین دیروز سبد کالا رو گرفتم

واکنش پدرم بعد از دیدن یخچال خالی 


.

.

.


امروز همسایمون داشت ازهمه حلالیت میگرفت
گفتم بسلامتی مکه تشریف میبرید ؟
گفت : نه بابا دارم میرم صف وایسم سبد کالامو بگیرم!

.

.


آب استخر ویلامون طوری یخ زده که میتونم با پرادوی خودم (دقت کنید مال خودم) برم روی یخش وایسم و دو ساعت با آیفونم( 5s) صحبت کنم.
چیه؟؟؟ خو آرزو که بر جوانان عیب نیست


.

.


مـن مـونـدم واسـه چـی وقـتـی مـیـری تـوی حـمـوم .. 2 قـرن بـایـد واسـتـاد .. تـا آب گــرم بـیـاد

اونـــوقـت وقـتـی مـیـری تـوی دسـتـشـویـی .. اشـتـبـاهـی آب گـرم رو بـاز مـیـکـنـیـم .. ظـرف مـدت 1مـیـکـرو صـدم ثـانـیـه .. درجــه آب مـیـشـه 120 درجـــه فـارنـهـایـت ؟؟؟


.

.

.


ﺑﺎﺑﺎﻡ زنگ ﺧﻮﻧﻪ ﺭﻭ ﺯﺩه ﻣﻴگم ﺑﻠﻪ؟
میگه بیا ﺩم ﺩﺭ!
ﺭﻓﺘﻢ ﺩم ﺩﺭ میگه ﺑﺮﻭ ﺍﺯ ﺑﺎﻻ سوییچ ﻣﺎشینو وردار ﺑﻴﺎﺭ!


.

.

.


دختـــــره ماشــین رو کوبیــده به تیــر بــرق., تیــر بــرق رو انــداخــته
.... رویِ خــونه ی مــردم , سقــفِ خـــونــه مــردم خــراب شـده رو ســرشــون و شیش تا تلفــات داده..,
........... اونــوقــت پلیــس ازش میپـــرســه : خـــانــم چـــرا حــواســتون رو جمــع نکــردین , راه راســت رفتــین کوبیــدین به تیــر بــرق.؟؟
..... دختــره جــواب میــده: بـه جــانِ مـــادرم جنــاب ســروان , تیـــر بـــرق اومــــد وســطِ خیــابون !!! جنــاب سـروان و کلِ محلـه Oـ!ـO
... بــرادرانِ شهــرداری بیشتــر دقــت کنن , لطفا تیر برق رو نیارین وسطِ خـیابــون..!!


.

.

.

یکی از فانتزیام به وقوع پیوست

مامانم از بیرون اومد تا اومد از چیپسم برداره گفتم : اول دستتو بشور !

آقا یَک حالی داد که نگو …

فقط یکم شکستگی پاهام اذیتم میکنه ولی تمام کبودیام خوب شده

تازه دکتر گفته هفته دیگه گچ دست و پامم باز می کنه !

.

.

.

دانش آموزان ردیف اول کلاس همه باهوشن

ولی تا زمانی که دانش آموزان ردیف آخر مایل به رقابت نباشن !

.

.

.

لامصب چقد هوا سرده !

هوا داره اینجوری می کنه که ما دلمون بغل بخواد

ولی من که گول هوا رو نمیخورم به جاش ۲تا پتو می ندازم روم …

.

.

.

خوبی که از حد بگذره

مرد و نامرد و مخاطب خاص و مخاطب عام و همه رو جو می گیره !

.

.

.

ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﻓﺎﻧﺘﺰﯾﺎﻣﻢ ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻟﺤﻦ ﺟﺪﯼ ﻭ ﺧﺴﺘﻪ ﺑﻪ ﯾﻪ ﺩﮐﺘﺮ ﺑﮕﻢ : ﻟﻄﻔﺎ ﺣﺎﺷﯿﻪ ﻧﺮﻭ ﺩﮐﺘﺮ !

ﺑﻌﺪ ﺑﻠﻨﺪ ﺷﻢ ﻭ ﺍﺯ ﭘﻨﺠﺮﻩ ﻣﻄﺒﺶ ﺑﻪ ﺍﻓﻖ ﺧﯿﺮﻩ ﺑﺸﻢ

ﻭ ﺑﮕﻢ : ﻓﻘﻂ ﺑﮕﻮ ﭼﻨﺪ ﺭﻭﺯ ﺩﯾﮕﻪ ﺯﻧﺪﻩ ﻣﯽ ﻣﻮﻧﻢ ؟

ﺑﻌﺪ اونم ﺑﮕﻪ : ﺑﯿﺎ ﺑﺘﻤﺮﮒ ﺑﺎبا ﺳﺮﻣﺎ ﺧﻮﺭﺩﮔﯽِ نمی میری !

.

.

.

مشکل این نیست دختر خوب پیدا نمی کنم که بگیرمش

مشکل اینه که دختر خوبو به من نمیدن

.

.

.

وقتی داری با یکی درد و دل می کنی اگه طرف گفت اینکه چیزی نیست

دورخیز کن با آرنج راستت محکم بزن تو چشم چپش

تا مغزش از گوش راستش بپاچه بیرون !

.

.

.

قبلا از کسی خوشت می اومد باس آمار درمی آوردی مجرده یا متاهل

ولی جدیدا از یکی خوشت میاد باس بری تحقیق کنی ببینی دختره یا پسر !

.

.

.

مورد داشتیم خشتک شلوار پسره

تو حیاط دانشگاه گیر کرده زیر پاش خورده زمین !

.

.

.

بیرون غذا خوردن ما به این صورته که

همیشه میریم رستوران قیمتا رو نگا می کنیم بعد میریم فلافلی !

.

.

.

یه مخاطب خاص هم نداریم

بقیه پسرا از بلاتکلیفی دربیان !

.

.

.

مرد باس روزی ۱ساعت کنار خانمش بشینه بگه :

خانمم ! من آماده ام ! هرچی دلت میخواد غر بزن

.

.

.

به منشی شرکتمون میگم برو تو پروگرام فایل

میگه کامپیوترو روشن کنم ؟ :|

گفتم نه , چند تا سوراخ پشت کیس گذاشتن

از اونجا سعی کن به حول و قوه الهی وارد بشی :) )

.

.

.

استاد فیزیک ۲ ما یه استاد جا افتاده و تقریبا مسنی بود…

به ندرت شوخی میکرد ولی همه دوسش داشتن.

یه بار سرکلاس وسط درسش یه چیزی رو استباه گفت بنده خدا…

تا آخرای کلاس یه پسر بی مزه هی داشت نچ نچ میکرد می رفت رو مخ همه…

این شد که استاد موجه ما یهو برگشت با خونسردی تمام گفت:

کیه داره باباشو صدا میکنه؟؟؟ :) )

.

.

.

یه سوالی هست مدت هاست ذهن ِ منو مشغول کرده ..

من میخوام ببینم اونی که داشت زبان فارسی رو اختراع میکرد

اون روز اول …

چی شد که تصمیم گرفت قورباغه ق اولش«ق» باشه غ دومش«غ» ؟

.

.

.

خدایا این همه چاله انداختی توی زندگی ما

خب یه دونشو مینداختی رو لوپمون !

.

.

.

دماغتون رو بگیرید و سعی کنید برای ۵ ثانیه بگید «ممممممممم»

بعله یه همچین کارایی بلدم من !

.

.

.

بخاطر میخی نعلی افتاد.بخاطر نعلی اسبی افتاد

بخاطر اسبی سواری افتاد.بخاطر سواری جنگی شکست خورد

بخاطر شکستی مملکتی نابود شد

و همه اینها بخاطر کسی بود که میخ را خوب نکوبیده بود…!!!

.

.

.

تو کز محنت دیگران بی غمی

لذت زندگی رو تو داری میبری واقعا !

.

.

.

اگه یه موقعی تو یه موقعیتی گیر کردین که یکی می خواست بکشتتون زودی بگین :

>بکش ! بکش راحتم کن معطل چی هسسی؟ د یالا لعنتی !

تو همه فیلما امتحان خودشو پس داده.

البته در مورد سیلی پدر کاملا بی نتیجه بوده !

.

.

.

معلوم نیست این درس عبرت چند واحده لامصب!

تموم نمیشه…

.

.

.

اگه کسی بهت گفت دوستت دارم

آروم بغلش کن ، نازش کن ، سرشو بذار روی شونت و یواش در گوشش بگو :

اونجایی که تو درس میخوندی ما مدیر مدرسه بودیم !

.

.

.

نصف عمرم در انتظار پر شدن تاکسی گذشت !

.

.

.

نفرین نمیکنم …

خدا ازت بگذره …

بعدم دنده عقب بیاد از روت رد شه قشنگ له شی!!!!

.

.

.

نظرات 5 + ارسال نظر
نازنین چهارشنبه 9 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 10:20 ب.ظ

سلام خوبی

پریسا دوشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 02:51 ب.ظ

باحال بود

علی دوشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:47 ب.ظ

ملشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی عجیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــجم
خعـــــــــــــــــــــــلی خعــــــــــــــــــــــــــــــلی حال کردم

اسماعیل چهارشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 09:27 ق.ظ

علی جون خیلی حال دادی ممنون کلی سرصبی حال کردم انشا الله همیشه شا باشی

فدات عزیز

مینا پنج‌شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:21 ب.ظ

مرسی دمت گرم باحال بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد