فقط اس ام اس و جوک

اس ام اس عاشقانه,خنده دار,آموزنده,سرکاری,مناسبتی

فقط اس ام اس و جوک

اس ام اس عاشقانه,خنده دار,آموزنده,سرکاری,مناسبتی

اس ام اس و جوک از همه چی ۵

 

 

سلام ، خوبی ؟ یه سوال شرعی داشتم ، دیشب خواب تو رو دیدم !

آیا نماز وحشت بر من واجب است !؟؟

 

   

 

 اگه تو خوشه 3 افتادی زیاد نگران نباش، چون یارانه هم مثل مهریه است...
کی داده؟ کی گرفته؟ 

 

  

 

هموطن گرامی! شما جزو خوشه بندی قرار نمی گیرید. خوشه شما را بز خورده!
مرکز آمار ایران

 

 

 

پسره می ره خواستگاری، پدر دختر سوال می کنه شغلت چیه؟ پسره جواب می ده: بیکار، اما تو خوشه 1 هستم! 

 

 

ثوابت باشد ای در خوشه ی یک

اگر رحمی کنی بر خوشه ی سه   

    

بنی آدم از یک ریشه اند /که در خوشه بندی زیک خوشه اند

چوفرمی برآرند ز آمار/ دیگر فرمها نیاید به کار  

 

  

 خوشاخویشی که اندرخوشه باشد خوراکش قد آقا موشه باشد  

 

 

غضنفر میره خواستگاری بهش میگن چیکاره ای؟
میگه والله بیکارم ولی تو خوشه یک جا دارم  

 

 

اگه یه روز دیدی همه جا سفید شده ,

احساس خفگی می کنی ,

صدایی نمی شنوی

نگران نشو , زنده ای

فقط سرت توی توالت فرنگی گیر کرده 

 

   

یارو کارت عابر خودشو میندازه تو ضریح  امام رضا میگه یا امام رضا حاجتمو بده تا من رمزشو بگم 

 

  

 

بازم مرام تیر آهن!!

یه مدت که خبری ازش نگیری خودش زنگ میزنه!

  

   

یک شاخه  گل از بهار قالی بفرست

از باغ و بهار شور و حالی بفرست

از بی خبری خسته شدم درکم کن

یک نامه که نه اس ام اس خالی بفرست 

 

 

 

همه شب فکرم این است و همه شب سخنم !

گر روم دیر به منزل ، چه بگویم به زنم !!! 

 

  

 

اگر کردی مرا روزی فراموش

سرت را می کنم در دیگ آبگوشت 

 

 

 

احساس تو نسبت به من از نظر عشق کدامیک از گزینه های زیر است ؟

الف ) گزینه ب

ب ) گزینه ج

ج ) گزینه د

د ) میمیرم برات !!! 

 

 

 

نگاهت مهربونه نازنینم / ابروهات کمونه نازنینم

بکش بالا که بردی آبرومو / دماغت آویزونه نازنینم ! 

  

 

 

سلام ، خوبی ؟ دشمنان دارن دانشمند های کشور رو ترور میکنن !

شاید این آخرین پیامم باشه ! حلالم کن ! 
 
 
سلام , خوبی ؟

مامانت خونه س ؟
.
.
.
.
مامانم با مامانت کار داره !


( ستاد شاد سازی دختران دم بخت! )  
 
 

غضنقر لب دریا راه میرفته و فکر میکرده ، بهش میگن به چی فکر میکنی ؟

میگه : داشتم فکر میکردم اگه دریا ابگوشت بود چندتا نون بربری میخواست !  

 

 

۳روش فرشته شدن !

۱٫

۲٫

۳٫

چیه !؟ تو اول آدم بشو ! فرشته شدنت پیشکش !!!  

 

 

گاهی ..

یادی ..

نگاهی ..

پیامی ..

سلامی ..

لنگه کفشی پرت کن ..

 بابا دلمون گرفت 

 

  

 

چراغ دوستیت تو قــــلبم روشنه  

حتی در ساعت اوج مصرف   

 

 تا حالا شده فکر کنی اگه
عمر نوح رو داشتی،
صبر ایوب،
خشم بروسلی،
هیکل آرنولد،
مغز اینشتین،
پول بیل گیتس،
جذبه هیتلر،
و تبحر من در سر کار گذاشتن تو
چی می شد! 

 

 

 

 یه کم کمتر برام بمیر.
دیگه نمی دونم کجا خاکت کنم! 

 

 

 

 اگه زندگی سختی دارید
...
اگه بیکار هستید
...
اگه نیاز به سرمایه دارید
...
نگران نباشید... ما براتون دعا می کنیم!   

 

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -  

اس ام اس و جوک از همه چی ۴ 

اس ام اس و جوک از همه چی ۳ 

اس ام اس و جوک از همه چی ۲ 

اس ام اس و جوک از همه چی ۱ 

 

- - - - - - - - - - - - -  


نظرات 4 + ارسال نظر
لاله شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:01 ب.ظ

سلام.من که کلی خندیدم.مرسی

رمضون علی یکشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:55 ق.ظ

سلام. ممنون از وبتون .ولی اگه مطالب سرکاریش رو بیشتر میکردین بهتر هم میشد. مرسی

مائده دوشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:32 ب.ظ

افرین وبلاگت قشنگ بود.من خوشم اومد

بهار شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 05:48 ق.ظ

سلام
خیلی عالی بود ممنون حتماْ ادامه بدین منتظریماااااااااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد