فقط اس ام اس و جوک

اس ام اس عاشقانه,خنده دار,آموزنده,سرکاری,مناسبتی

فقط اس ام اس و جوک

اس ام اس عاشقانه,خنده دار,آموزنده,سرکاری,مناسبتی

اس ام اس های عاشقانه ۱۳

اس ام اس های عاشقانه

در کوی باوفایان عمری دویده بودم ، مهری که درتو دیدم آنجا ندیده بودم.
اس ام اس عاشقانه
یه خار همیشه مواظب گلشه اگه به گلش دست بزنی خونتو میریزه ، خارتم گلم!
اس ام اس عاشقانه
قصه عشق من و تو به قشنگی خیاله ، من و تو ماهی و آبیم که جداییمون محاله.
اس ام اس عاشقانه
ماندن پای کسی که عاشقانه دوستش داری ، قشنگترین اسارت است.
اس ام اس عاشقانه
تو این روزای بی کسی هر کی به فکر خودشه ، من که بریدم از همه دلم فقط به تو خوشه.
اس ام اس عاشقانه
دیگران را اگر از ما خبری نیست چه غم ، نازنینم تو چرا بی خبر از ما شده ای؟
اس ام اس عاشقانه
چند وقت پیش تصادف کردم ، خوردم به عظمتت!
اس ام اس عاشقانه
لنگر عشق زدم بر دل طوفانی تو ، تکیه گاهم شده است ساحل بارانی تو.
اس ام اس عاشقانه
کو طبیبی تا شکافد قلب خونین مرا ، تا ببیند من نمردم عشق تو کشته مرا
اس ام اس عاشقانه
یه سلام عاشقونه با یه بغض بی بهونه ، می نویسم تا بدونی یاد تو ، تو دل میمونه
اس ام اس عاشقانه
عشق مثل آب میمونه.....که میتونی توی دستت قایمش کنی..آخرش یه روز دستت رو باز میکنی میبینی نیست... قطره قطره چکیده بی انکه بفهمی.. اما دستت پر از خاطره است
اس ام اس عاشقانه
نظرات 3 + ارسال نظر
رها چهارشنبه 14 دی‌ماه سال 1390 ساعت 03:36 ب.ظ

خوب بود خیلی منون

سمانه سه‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:51 ق.ظ

دستت درد نکنه خوب بود خسته نباشی

فردین چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:31 ق.ظ

ممنون خوب بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد