فقط اس ام اس و جوک

اس ام اس عاشقانه,خنده دار,آموزنده,سرکاری,مناسبتی

فقط اس ام اس و جوک

اس ام اس عاشقانه,خنده دار,آموزنده,سرکاری,مناسبتی

اس ام اس خنده دار - اس ام اس سرکاری ۳

اس ام اس خنده دار , اس ام اس سرکاری

  اس ام اس سرکاری   

می دونی؟
میگن گوسفندا همشون آنفولانزای خوکی گرفتن تو رو خدا تو نگیری ها
من یکی رو تو حساب کردم. عید قربان مارو جلو در و همسایه ضایع نکن  

 

اس ام اس خنده دار

 

غضنفرمیخواسته خودکشی کنه  میگن چرا؟ 

میگه هر چی اس ام اس میدم  طرف جوابمو نمیده ازش میپرسن عشقت کیه؟ 

 میگه مریم حیدر زاده 

 

اس ام اس سرکاری 

 

سلام یه خبر خوش:خوشا به سعادتت اسمت واسه حج فوری در اومده.

 

.

.

 

زودتر به دفتر تهیه و ارسال چارپایان واسه ذبح عید قربان مراجعه کن

التماس دعا 

 

اس ام اس خنده دار 

 

دوست مثل یه بالشته:
اگه ناراحتی روش گریه کن، توخستگی هات بهش تکیه کن، موقع خوشحالی محکم بغلش کن، موقع بیماری سرت رو بذار روش.
بالشتتم رفیق! 

 

اس ام اس سرکاری 

 

این اس ام اس نیست

.

.

یه بهونست ت ت

.

می خواد بهت بگه که

.

هنوز هم کسی هست که سرکارت بزاره . 

 

اس ام اس خنده دار 

 

غضنفر سوار مترو میشه تفنگ در میاره به راننده مترو میگه برو دبی !!! 

 

بقیه در ادامه مطلب

اس ام اس خنده دار 

 

دیگه دوستت ندارم
دیگه اهمیتی واسم نداری
E
E
E
E
چرا دماغم اینجوری شد
.
.

  o------------
    /l
    JL 

 

اس ام اس سرکاری 

 

اگه خسته ای: به من تکیه کن
اگه تنهایی: بیا پیشم
اگه بی پناهی: پناهتم
اگه پول می خوای: مشترک مورد نظر در دسترس نمی باشد 

 

اس ام اس خنده دار 

 

رابطه زن وشوهر :

روزها مثل سگ وگربه شبها مثل پیچ و مهره 

 

اس ام اس سرکاری 

 

می دونی چیه؟
نمی دونی؟
فکر کن!
… 

من بگم؟
بابا دوستت دارم!
تو رو؟

نه! بابامو می گم

 

اس ام اس خنده دار 

 

توصیه ای از یک داغ دیده:


هر گز به رنگ قرمز و آبی شیر دستشویی اعتماد نکن 

 

اس ام اس سرکاری
     

بچه ها میخواستن زنگ بزنن بیدارت کنن! 

خواستم بدونی اگه کسی زنگ زد بچه هان بیدار نشی یه وقت   

 

اس ام اس خنده دار 

 

خوبه دیگه ، تو راحت تو خونه نشستی ولی من تو تعمیرگاه هستم میدونی چرا ؟  

. . . چون . . . خرابتم 

 

اس ام اس سرکاری 

 

نگاهت همچون باران است و قلبم همچون کویر
و می دانی که
کویر بدون باران زنده است
پس برو بمیر    

 

اس ام اس سرکاری 

 

اون روزها یادش بخیر ،

دو تا دستامو می گرفتی و تو خیابونها

با هم می چرخیدیم ، تموم عشقت من بودم

امضا : فرقون

نظرات 4 + ارسال نظر
شراره دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:13 ب.ظ http://en.1najafi@yahoo.com

با حال بوووووووووووووووووووووووود

سمانه سه‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:01 ب.ظ

خیلی باحال بود مر۳۰

... دوشنبه 28 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 04:29 ب.ظ

جالب بودددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد

اس ام اس خنده دار , اس ام اس سرکاری , دوشنبه 9 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 10:42 ب.ظ http://smss.blogsky.com

از وب ما هم دیدن نمایید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد