فقط اس ام اس و جوک

اس ام اس عاشقانه,خنده دار,آموزنده,سرکاری,مناسبتی

فقط اس ام اس و جوک

اس ام اس عاشقانه,خنده دار,آموزنده,سرکاری,مناسبتی

اس ام اس های عاشقانه 14

اس ام اس های عاشقانه
وقتی با خدا گل یا پوچ بازی میکنی، نترس!
تو برنده ای، چون خدا همیشه دو دستش پُره . . .


من منتظرت شدم ولی در نزدی / بر زخم دلم گل معطر نزدی
گفتی که اگر شود می آیم اما / مرد این دل و آخرش به او سر نزدی 


دلتنگی چیست ؟ یادگاری از آنان که دوستشان داریم و از ما دورند!


چشمانت زمین محبت بودند و من جاذبه اش را وقتی سیب درخت دلم افتاد فهمیدم . . .


خوشتر از قالی کرمان غزلی ساخته ام
نخ به نخ زیر قدمهای تو انداخته ام . . .


در تمنای نگاهت بی قرارم تا بیایی / من ظهور لحظه ها را می شمارم تا بیایی
خاک لایق نیست تا به رویش پا گذاری / در مسیرت جان فشانم گل بکارم تا بیایی


گلی از شاخه اگر می چینیم ، برگ برگش نکنیم و به بادش ندهیم
لااقل لای کتاب دلمان بگذاریم و شبی چند از آن را هی بخوانیم
و ببوسیم و معطر بشویم ، شاید از باغچه ی کوچک اندیشه یمان گل روید . . .


ناز کمتر کن که من اهل تمنا نیستم / زنده با عشقم ، اسر سود و سودا نیستم
عاشق دیوانه ای بودم که بر دریا زدم / رهرو گمگشته ای هستم که بینا نیستم . . .


عجب موجود سخت جانی ست دل !
هزار بار تنگ میشود ، میشکند ، میسوزد ، میمیرد و باز هم برایت میتپد!


فکر نکن توی دنیا تنهایی!
بلکه فکر کن یه تنها هست که تو براش یه دنیایی


بقیه در ادامه مطلب


فرق تو با نسیم اینه که نسیم نفس آسمونه اما تو نفس منی


خدایت یار تا آن دم که از هستی نشان باشد
دعایت میکنم سهمت همیشه آسمان باشد


باران و تگرگ را به چشمم دیدم
افتادن برگ را به چشمم دیدم
در واهمه ی نبودن و بودن تو
من سختی مرگ را به چشمم دیدم 


برات مسیج میدم با عطر زیتون!
جوابش را بده خوشکل شیطون!


هر چى زنگ میزنم به گوشیت یه صدایى میگه :
مشترکى که به یادشى تو رو فراموش کرده! راست میگه؟


اگر عشقت مرا باور نمی کرد / دلم عمری به پایت سر نمی کرد
چه می شد عاقبت پروانه ها را / غرور شمع خاکستر نمی کرد 


شبی رو به عرش کبریا کردم
خودم را از غم دنیا رها کردم
”نداآمد بگو آنچه نیاز توست”
برایت بهترینها را دعا کردم . . .


کبوتر نباش که تو دل آسمان پرواز کنی ، آسمان باش تا کبوتری در دلت پرواز کند . . .


همه بغض من تقدیم غرور نازنینت باد ، غروری که لذت دریا را به چشمانت حرام کرد  


واژه ی دوستت دارم برای عظمت و شکوه قلب مهربانت


چقدر بی رنگ است وقتی تو سرچشمه ی تمام خوبی ها هستی  . . .


تو ناخدای عشقی ، من ساحلی غریبم / لنگر بزن مسافر ، من خاک هر رفیقم
 

مثل ایرانسل خرابتم
مثل 919 همراهتم
مثل 912 رفیق با کلاستم!


خدا آنروز که دنیا را نهاده / به هرکس هرچه لایق بوده داده
به بلبل ناله مستانه داده / به طاووس جعبه شاهانه داده
به جغد هم در خرابه لانه داده / به شیر هم قدرت مردانه داده
به من هم نازنینی مثل تو داده


عاشقی چیزی برای هدیه نیست / طرح دریا و غروب و گریه نیست
عاشقی یک کلبه ی ویرانه نیست / صحبت از شمع و گل و پروانه نیست
عاشقی تنهای تنها یک تب است / بی تو مردن در سکوت یک شب است


عهد کن یارم بمانی تا قیامت ای رها
اولین و آخرین عشقم بمانی با وفا
کلبه ای با هم بسازیم با ستونی استوار
گر کنارم تو نباشی ، بی قرارم بیقرار
در را باز کن خبری دارم ، قلبم را بشکاف نامه ای دارم
نامه را باز کن ، دوستت دارم 


آموخته ام که وقتی ناامید میشوم ، خداوند با تمام عظمتش ناراحت می شود
و عاشقانه انتظار میکشد که به رحمتش امیدوار شوم
 

خداوندا دوستان من ارمغانی از رحمت بیکران تواند
خرسندشان دار به تندرستی


می خواستم بمانم ، رفتم ، می خواستم بروم ، ماندم
نه رفتن مهم بود و نه ماندن ، مهم من بودم که نبودم
این آیینه می شکند و به هزار تصویر تکثیر می شود
حالا بگو سهم نداشته ام از این همه “تو” کدام است ؟


شاید پاکترین هوای دنیا ، متعلق به لحظه ای است که دلمان هوای هم میکند


آرام بخوان چون آهسته نوشتم ، بی پروا بخوان چون از خود نوشتم
نزدیک کسی نخوان چون تنها نوشتم و از دل بخوان چون با دل نوشتم دوستت دارم


ای عشق مرا به شط خون خواهی برد / چون قیس به وادی جنون خواهی برد
فرهاد صفت در آرزویی شیرین / دنبال خودت به بیستون خواهی برد


سالها پرسیدم از خود کیستم ؟ / آتشم ؟ شورم ؟ شرارم ؟ چیستم ؟
دیدمش امروز و دانستم اکنون / او به جز من ، من به جز او نیستم . . .


در قفس تنهاییم تنها یاد توست که مرا به اوج همه ی دوست داشتنها به پرواز در می آورد . . .


برای رسیدن به توست که پرواز میکنم ، نکند قفس باشی !
اس ام اس عاشقانه,اس ام اس های عاشقانه,پیامک عاشقانه,مسیج عاشقانه,پیامک عشقی,مسیج عشقی,پیامک جدید,مسیج جدید,اس ام اس جدید,اس ام اس عشقولانه,اس ام اس عشقی,اس ام اس لاو,مسیج لاو,پیامک لاو,اس ام اس عاشقی,اس ام اس قشنگ,اس ام اس ناز,اس ام اس تازه,اس ام اس ماه,

نظرات 19 + ارسال نظر
setareh جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:14 ب.ظ

خیلی خوب بود.ممنون.

ملیکا سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:57 ب.ظ

سلام دوستم خییییییییییییییییییییییلی قشنگ بودمر30

النا سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:26 ق.ظ

سلام
وبت خیلی جالب وقشنگه ُبهت تبریک میگم

احسان نادری شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 05:47 ب.ظ http://ahsan.blogfa.com

تو رو خدا این پسرا رو اینقذر اذیت نکنید پسرا هم دل دارن خیال کردین وقت شما دخترا دل دارین[:S012:

محمد سه‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:53 ب.ظ

عالی بود خیلی حال کردم دمت گرم 09386235745

اعظم جمعه 1 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:30 ب.ظ http://deltangi0111.blogfa.com

سلام . خسته نباشی . خیلی قشنگ بودند. مرسی

nima شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:44 ب.ظ http://nimarezaie0123.blogfa.com

جوک هات خیلی باحال بود. به وبلاگم سر به زن خیلی چیزهای باحالی توش است nimarezaie0123.com

alone angel جمعه 11 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:46 ب.ظ http://www.stormcloud1.blogfa.com

سلام خیلی وبت عالیه
خوشحال میشم بهم سری بزنی

لیلا پنج‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:04 ب.ظ

خوشکله

محسن جون جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:32 ب.ظ

فقط میتونم بگم ۲۰

آرمیتا جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:35 ب.ظ http://آرمیتا2001

از این بهتر نمی شه

ارمیتا جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:32 ب.ظ

عالیه

سکوت سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:58 ب.ظ http://www.setkset.blogfa.com

جالب بود و زیبا

Ghazal شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:16 ب.ظ

Kheili khobeeeeeeeeeeeeeeeee

رضا دوشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:48 ب.ظ

خیلی قشنگ بود
از این به بعد همیشه بهت سر میزنم

رکسانا پنج‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:35 ب.ظ

خیلی قشنگ بود گلم.الهی همیشه ی عمر موفق و سربلند باشی

رها چهارشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:48 ب.ظ

خوبه
گلم اگه خواستی به ما سربزن

http://www.jokeman2.persianblog.ir/
ولی اگه اومدی نظر یادت نره
قربانت
خدافظ

محسن پنج‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:52 ق.ظ http://www.sankhast10ve.blogfa.com


ای وولا دمت گرم خوشم اومد که همیشه وبلاگت آپ میشه
یه سری از ما بزن.good by my freand

نسیم و مهدی یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:52 ب.ظ http://adambarfi-70.blogfa.com

سلام دوست عزیز وبلاگ قسنگی داری به ما هم سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد