فقط اس ام اس و جوک

اس ام اس عاشقانه,خنده دار,آموزنده,سرکاری,مناسبتی

فقط اس ام اس و جوک

اس ام اس عاشقانه,خنده دار,آموزنده,سرکاری,مناسبتی

اس ام اس خنده دار - اس ام اس سرکاری ۴

اس ام اس خنده دار , اس ام اس سرکاری 

 

گر برد خانه جام را هلند

یاکند اسپانیا  جام را  بلند

ووووزلای کر کند گوش جهان

باز گویم دوستت دارم بلند 

 

- - - - - - 

 

سلام،شما در مسابقه پیام کوتاه جام جهانی شبکه سه

برنده یک دستگاه افتابه جهت سهولت در انجام امور شستشو شدید.

.

.

روابط عمومی کاهش مصرف 

 

- - - - - - 

 

دوستت دارم و پیشت می مونم تا وقتی که با منی/اگه شک داری پس برو بپرس از هشت پای پیشگوی آلمانی 

 

- - - - - -  

 

تو این گرما بیا دیوونه گردیم

  تو حوض آب یخ وارونه گردیم

که این گرمای سوزان کشت ما را

برای هم بیا هندونه گردیم 

 

- - - - - - 

 

تو جمع  فتنه و رنج

منم درمانده منهای زر و گنج


سرا پا من وفایم بخش بر دو

تو بی مهر و وفایی ضرب درپنج 

 

- - - - - -  

 

 لوتی ترین اس ام اس  سال:

 عشق تو مرا نموده قاطی

ما نو چه ایم و تو گنده لاتی! 

 

- - - - - - 

 

اگر دوستم نداری
الهی با شپش مانوس گردی
دچار آفت تیفوس گردی
مثال من که وحشت دارم از تو
گرفتار غم و کابوس گردی 

 

- - - - - -  

 

من عاشق نان داغم ای دوست

پروانه دشت و باغم ای دوست

گویند زن چراغ خانه است

من کشته چلچراغم ای دوست! 

 

- - - - - - 

 

دل خود را چه آسان میفروشی
مگر مستی که این سان میفروشی؟
یقین دارم که گردی ورشکسته
چرا که خیلی ارزان میفروشی 

 

- - - - - - 

 

کجایی خوشگلم ، شیطون بلایم؟!

نمی آیی ببینی گریه هایم

از اون روزی که تو کردی جوابم

نمی دونی که می سوزد کجایم. 

 

- - - - - - 

 

سلام خوبی !؟

تو این تابستون و گرما کولر هم جواب نمیده !

آدم یخی مثل تو میتونه چاره کار باشه !

پیش ما بیا ! 

 

- - - - - - 

 

خوشامدی که خوشم آمد ز آمدنت

از آمدنت اگر خبر داشتمی

 ره در قدمت یونجه تر کاشتمی 

  

- - - - - -


نظرات 5 + ارسال نظر
saeid پنج‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 05:46 ب.ظ

خیلی خوب بود

احمد چهارشنبه 12 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 04:48 ب.ظ

کارت خوب بود میشه اس و جوک های جدیدت رو برام ایمیل کنی

حاج منصور پنج‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:11 ب.ظ http://www.ir.sms 1368.cam

سلام خوشم اومد

ماجی شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:45 ب.ظ

داداش با حال بود

مریم کوچولو شنبه 26 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 07:04 ب.ظ http://www.nazgolroom.blogfa.com

سلام وبلاگ جالب و قشنگی داری خوشحال میشم به وبلاگم سر بزنی منتظرتم

فعلا بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد