فقط اس ام اس و جوک

اس ام اس عاشقانه,خنده دار,آموزنده,سرکاری,مناسبتی

فقط اس ام اس و جوک

اس ام اس عاشقانه,خنده دار,آموزنده,سرکاری,مناسبتی

اس ام اس های عاشقانه ۸

اس ام اس های عاشقانه


 

عشق یک واژه ی لال است تو باید باشی/ قلب من زیر سوال است تو باید باشی/ فال حافظ زدم، آن رند غزل گو هم گفت/ زندگی بی تو محال است تو باید باشی.  

 

اس ام اس عاشقانه

 

عاشق شدن الکی نیست ، عشق است که عاشقی را به وجود می آورد .  

 

اس ام اس عاشقانه

 

نشنو از نی ، نی حصیری بی نواست ، بشنو از دل ، دل حریم کبریاست ، نی بسوزد خاک و خاکستر شود ، دل بسوزد خانه ی دلبر شود   

 

اس ام اس عاشقانه

  

آغاز سفر عشق این است : کنار گذاشتن من و هیچ شدن ، از این هیچ شدن است که همه چیز زاده می شود .  

 

اس ام اس عاشقانه

   

امشب شب آخره که مزاحم دلت شدم ، خورشید فردا مال تو ببخش که عاشقت شدم ، بدرقه لازم ندارم خودم میرم عزیزترین ، نذار بمونه زیر پا قلبمو بردار از زمین ، دوستت دارم برای تو فقط یه حرف ساده بود ، غافل از اینکه قلب من منتظر اشاره بود . 

    

اس ام اس عاشقانه  

شاید تکراری باشد ولی گاهی بعضی چیزها ارزش هزاران بار تکرار را دارند ، تکرار می کنم ، تکرار می کنم : دوستت دارم !  

 

اس ام اس عاشقانه

   

اگر آواز می خوانم ، اگر اندوه از چشمان من پیداست ، اگر راه گلویم را گرفته بغض پنهانی ، اگر دریا نه یک رودم به سمت خود پریشانی ، اگر باران ندارم ابر بی بارم ، اگر دیوانه ام مستم فقط یک آروز دارم بدانی : دوستت دارم . 

 

اس ام اس عاشقانه


دریای شورانگیز چشمانت چه زیباست ، آنجا که باید دل یه دریا زد ، همین جاست ! 

 

اس ام اس عاشقانه


واسه مشق شبت ۱۰۰ بار بنویس اونی که یادش نمی کنی به یادته . 

 

اس ام اس عاشقانه


زیباتر از گل چیزی نیست ، قشنگتر از عشق حرفی نیست ، عزیزتر از تو کسی نیست . 

 

اس ام اس عاشقانه


بادکنکه دلتنگیام پر شده از هوای تو ، اگه نیای میترکه خونش میوفته پای تو

 

اس ام اس عاشقانه


میدونی ۷۲۱ یعنی چی ؟ یعنی بین ۷ آسمون و ۲ دنیا ۱ رو دوست دارم که اونم تویی . 

 

اس ام اس عاشقانه


در کاخ مجلل خبر از عشق مجو ، که سعادت همه در کلبه ی درویشان است . 

 

اس ام اس عاشقانه


انسانها به هر چی زیاد نگاه می کنند شبیه همان می شوند ، و حتما تو شبهای زیادی به ماه نگاه کردی ! 

 

اس ام اس عاشقانه


سه دوست صمیمی دارم ، سفارش کردم تحویلت نگیرن ، غم ، حسرت و تنهایی ! 

 

اس ام اس عاشقانه


روی آن شیشه ی تب دار تو را ها کردم ، اسم زیبای تو را با نفسم جا کردم ، شیشه بدجور دلش ابری و بارانی شد ، شیشه را یک شبه تبدیل به دریا کردم ، با سر انگشت کشیدم به دلش عکس زیبای تو را ، عکس زیبای تو را سیر تماشا کردم . 

 

اس ام اس عاشقانه


برو بشین رو پشت بوم ، روتو بکن به آسمون ، در جهت وزش باد ، یه بوس فرستادم برات . 

 

اس ام اس عاشقانه


دروغگو ، تو مگه نگفته بودی ستاره ی من فقط تویی ؟ حالا میبینم اون بالا داری باعث درخشیدن بقیه ی ستاره ها هم میشی ! 

 

اس ام اس عاشقانه


جزیره ی دلم را برای آمدنت چراغانی کردم ، اما تو بهانه کردی که از دریا می ترسم .


نظرات 2 + ارسال نظر
سمانه سه‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:41 ب.ظ

عالی بود ممنون

صادق دوشنبه 4 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:53 ب.ظ http://game.harajy.com/

خوب بود دستت درد نکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد