فقط اس ام اس و جوک

اس ام اس عاشقانه,خنده دار,آموزنده,سرکاری,مناسبتی

فقط اس ام اس و جوک

اس ام اس عاشقانه,خنده دار,آموزنده,سرکاری,مناسبتی

اس ام اس های عاشقانه ۹

اس ام اس های عاشقانه


چه کسی می داند که تو در پیله ی تنهایی خود تنهایی ؟ چه کسی می داند که تو در حسرت یک روزنه در فردایی ؟ پیله ات را بگشا تو به اندازه ی یک پروانه زیبایی .

 
عشق میوه تمام فصل هاست و دست همه کس به شاخسارش می رسد .
 
عشق مانند بیماری مسری است که هرچه بیشتر از آن بهراسی زودتر به آن مبتلا می شوی .
 
عشق برای روح عادی یک پیروزی و برای روح بلند یک فداکاریست .
 
عشق هنگامی که شما را می پرورد ، شاخ و برگ فاسد شده را هرس می کند .
 
عشق برای مرد از احساسات عمیق و غیر ارادی نیست ، بلکه قصد و عقیده است .
 
عشق چیزیست که به هیچ چیز دیگر شباهت ندارد !
 
اگر مایلید پیام عشق را بشنویم ، بایستی خود نیز این پیام را ارسال کنیم .
 
در تمام عمرم جز تنهایی و تفکر و غم و عشق ، سرگرمی ای نداشته ام !
 
فرصت ها سخت به دست می آیند و زود از دست می روند ، پس سعی کن از آن گونه انسان هایی باشی که برای گفتن احساساتت از هیچ کس و هیچ چیز ترسی نداری ، شاید آن کسی که امروز هست فردا نباشد !
 
تو اگه پاییز زردی واسه من بهار سبزی ، تو اگه هوای سردی واسه من همیشه گرمی ، تو اگه ابر سیاهی واسه من ابر بهاری ، تو اگه دشت گناهی واسه من یه بی گناهی ، تو اگه غرق نیازی واسه من یه بی نیازی ، تو اگه رفیق راهی واسه من یه تکیه گاهی .
 
من آن رودم که تنها آب دارم ، نگاهی خسته و بی تاب دارم ، من عشق نور دارم در دل اما ، فقط تصویری از مهتاب دارم .
 
خودت را از کسی پس نگیر ، شاید این تنها چیزیست که او دارد !
 
نگه داشتن شخصی در قلبمون خیلی راحته ولی اینکه تو قلب کسی خودتو نگه داری خیلی مشکله ، پس قدر قلبی که تو رو تو خودش نگه داشته بدون .
 
تو اگر باز کنی پنجره ای سمت دلت ، می توان گفت که من چلچله لال توام ، مثل یک پوپک سرمازده در بارش برف ، سخت محتاج به گرمای پر و بال توام .
 
همیشه آنقدر ساده نرو و مگذر لااقل نگاهی به پشت سرت کن ، شاید کسی در پی تو می دود و نامت را با صدای بی صدایی فریاد می زند ، و تو هیچ وقت او را ندیده ای !
 
ای غم تو که هستی از کجا می آیی ؟ هر دم به هوای دل ما می آیی ، باز آی و قدم به روی چشمم بگذار ، چون اشک به چشمم آشنا می آیی !
 
ماه به من گفت اگر دوستت به تو پیامی نمی دهد چرا ترکش نمی کنی ؟ به ماه نگاهی کردم و گفتم آیا آسمان تو را ترک می کند زمانی که نمی درخشی ؟
 
روزگاری مردم دنیا دلشان درد نداشت ، هر کسی غصه اینکه چه می کرد نداشت ، چشم سادگی از لطف زمین می جوشید  خودمانیم زمین این همه نامرد نداشت .
 
عشق مثل آبه ، می تونی توی دستات قایمش کنی ، اما آخرش یه روز دستتو وا می کنی می بینی نیست ! قطره قطره چکیده بی اینکه بفهمی ، فقط احساس می کنی دستات نمناکن ، این همون رطوبت خاطره هاست که بر جای مونده .

اس ام اس عاشقانه, اس ام اس جدید , اس ام اس عشقولانه ,اس ام اس های عاشقانه,پیامک عاشقانه,پیامک عشقولانه,پیامک جدید,اس ام اس با حال,اس ام اس روز

نظرات 2 + ارسال نظر
شیوا شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:50 ق.ظ

سلام
حال شما
خوبین ؟خوشین؟
چه خبرا؟
ایول بابا ،عجب پیامهایی داشتی،
بابا دمت گم
خیلی گلی

رویا سه‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 03:01 ب.ظ http://roya-in-love.blogfa.com

سلام آقا علی گل
خوبی؟
خوشی؟
خونواده خوبن؟
مامان؟
بابا؟
همه خوبن؟
خوب خداروشکر
منم خوبم
علی آقا زحمت کشین اومدین وبمونو دیدین
ممنون
مرسی
ایشا... همیشه سلامت باشین
ایشا... خوشبخت شین
خوب دیگه بازم اونورا بیا من که همیشه صفحات اسمس رو سیو میکنم این صفحه رو هم برداشتم و میخونمش
دستات درد نبینن
با من کاری نداری؟
هان؟
چی؟
گم شم؟
چرا؟
مگه من چی گفتم؟
چی؟
نشنیدم؟
خنگ؟
به به
دستت درد نکنه
چی؟
خنگ به اونی میگن که قدر گلی مثل منو ندونه؟
آهان
ممنون
مرسی خوب دبگه برم
خداناصـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد