فقط اس ام اس و جوک

اس ام اس عاشقانه,خنده دار,آموزنده,سرکاری,مناسبتی

فقط اس ام اس و جوک

اس ام اس عاشقانه,خنده دار,آموزنده,سرکاری,مناسبتی

اس ام اس های عاشقانه ۶

اس ام اس های عاشقانه  


دیدمت یک شب به دریا خیره بودی تا سحر/ کاش دریای تو بودم دل به دریا میزدی...

 

----- اس ام اس عاشقانه -----


نه ازآشنایان وفا دیده ام نه از باده .


برگوشه سنگ قبرمن بنویسید. من هرچه که دارم ازرفیقان دارم


 

تبسم تو تجسم تمام خوبی هاست

به تبسمت سوگند که شاد بودنت آرزوی ماست


----- اس ام اس عاشقانه -----


به این فکر نکن که اگه تنها ازش بگذری دیرتر خراب میشه،

به این فکر کن اگه افتادی یکی باشه دستتو بگیره...


 

کاش درآسمان سکوتت لکه ابری بودم تابرای همه دلتنگیهایت میباریدم 

(بیشترازضربان قلبت دوستت دارم) 


----- اس ام اس عاشقانه -----


شبی از‎ ‎پشت یک تنهایی نمناک و بارانی، تو را با لهجه گلهای نیلوفر صدا کردم، تمام شب برای با طراوت ماندن باغ قشنگ آرزوهایت دعا کردم


----- اس ام اس عاشقانه -----


خداوندا ! به پیمان مقدس دوستی سوگند،

بهترین درودهایم نثار آنانی باد که کاستیهایم را میبینند و باز دوستم دارند  

----- اس ام اس عاشقانه -----


اگر فکر کردى ازت خوشم میادو برام خیلى عزیزى و دلواپستم واگه نبینمت دلم برات تنگ میشه

.

.

.

.

براى اولین بار درست فکر کردى


----- اس ام اس عاشقانه -----


Tabiban bar sare balin miguyand,ke emshab ta sahar in asheghe divane mimirad,Delam dar sine misuzad,to ra na dide mimiram,Hadise arezuhayam hame nagofte mimanad

Age asheghet nabudam arezu mikardam ashegham beshi


----- اس ام اس عاشقانه -----

 

 

هر روز من از روز پسین یاد کنم،بر درد گنه هزار فریاد کنم، 

از ترس گناه خود شوم غمگین باز،از رحمت او خاطر خود شاد کنم 



اس ام اس های عاشقانه ۱ 

اس ام اس های عاشقانه  ۲ 

اس ام اس های عاشقانه  ۳ 

اس ام اس های عاشقانه ۴

نظرات 2 + ارسال نظر
شقایق پنج‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 07:24 ب.ظ http://www.forush.blogfa.com

سلام عزیزم
یه سر به من بزن کامنت بزار واسم بیشتر باهم آشنا بشیم
وبلاگم هم بروزه

علی دوشنبه 13 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:46 ب.ظ http://ebliseashegh.blogfa

سلام وب قشنگی داری امیدوارم در تمتم مراحل زندگی موفق بشی حتما به من سر بزن و نظر بده منتظر میمونم{گل}

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد